Veelgestelde vragen

Bestellingen & Levering

Wat is de retourtermijn?

Je kunt je product binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.

Hoe lang duurt het om een terugbetaling te ontvangen na goedkeuring?

Zodra je retour is goedgekeurd, ontvang je binnen 5 werkdagen je geld terug.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Als je hebt gekozen voor levering per post, ontvang je binnen 5 werkdagen een track & trace-mail van DPD, DHL of PostNL. De levering vindt plaats binnen 7 werkdagen.

Kan ik mijn afleveradres nog wijzigen nadat mijn bestelling is verzonden?

Ja, dat kan! Stuur ons gewoon een e-mail, gebruik de live chat, of bel ons, en wij helpen je graag verder.

Wat als mijn product beschadigd is tijdens de levering?

Als je product beschadigd is, kun je:

Je kunt ook een retourformulier invullen op onze website om het proces nog makkelijker te maken.

Wat gebeurt er als mijn bestelling wordt geannuleerd na bevestiging?

We brengen je per e-mail op de hoogte als een bestelling wordt geannuleerd.

Producten & Materialen

Wat doet jullie product en hoe helpt het mij?

Onze meubels, vooral de ergonomische stoelen zijn ontworpen om je lichaam goed te ondersteunen, je houding te verbeteren en comfortabel te werken, zelfs tijdens lange werkdagen. We bieden alleen topmerken aan, tegen de beste prijs.

Welke materialen worden gebruikt in jullie producten?

De meeste producten zijn gemaakt van gerecyclede onderdelen. Sommige ergonomische stoelen zijn gemaakt van Standard Graphite Aluminum of 100% gerecycled polypropyleen, wat zorgt voor duurzaamheid en kwaliteit.

Zijn er onderhoudsinstructies voor de meubels?

Ja. Voor houten meubels:

  • Reinig met een zachte, vochtige doek
  • Vermijd agressieve schoonmaakmiddelen
  • Houd uit de buurt van direct zonlicht en warmtebronnen
  • Gebruik onderzetters om vlekken of krassen te voorkomen

Garantie & Ondersteuning

Valt mijn product onder garantie?

Wij hanteren verschillende garantie termijnen. Dit is afhankelijk van het merk en model.

Op refurbished producten hanteren wij een garantie van 5 jaar.

Op showroommodellen hanteren wij ook 5 jaar garantie.

Hoe kan ik mijn garantietermijn controleren?

Dit is per product afhankelijk, Bij ergonomische bureaustoelen vindt u onderaan de stoel een sticker met een productie datum. zo weet u precies wat de garantie termijn is.

Betaling, Kortingscodes & Cadeaubonnen

Hoe gebruik ik een kortingscode of cadeaubon?

Je kunt je kortingscode, cadeaubon of winkeltegoed invoeren tijdens het afrekenen.

Is er een gratis proefperiode beschikbaar?

Ja, u kunt sommigen producten zoals een ergonomische bureaustoel op proef krijgen. Mail hiervoor naar info@prefurn.com

Betaling, Kortingscodes & Cadeaubonnen

Hoe weet ik of een product niet op voorraad is?

Als een product niet op voorraad is, is het niet beschikbaar op de website en kan het niet worden besteld.